Miło nam poinformować, że nasze specjalistyczne usługi prawne skierowane dla Klubów Piłkarskich, Trenerów Piłki Nożnej oraz Zawodników cieszą się coraz większą renomą, zaufaniem i rozpoznawalnością na rynku piłkarskim. Efektem ciągłego rozwoju naszej Kancelarii jest dołączenie do grona naszych stałych Partnerów – marki TrainerPRO. Jednocześnie z dniem 1 sierpnia 2015 roku Portal PrawoPiłkarskie.pl został Partnerem Merytorycznym marki TrainerPRO, a Kancelaria Radcy Prawnego Dariusz Laszczyk została Partnerem Wspierającym marki TrainerPRO. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przyczyniała się do dalszego rozwoju oraz profesjonalizacji branży piłkarskiej w Polsce.
Marka TrainerPRO funkcjonuje od 2014 roku. Cel agencji analityczno-doradczej definiuje się poprzez dwa główne aspekty. Pierwszy to wprowadzenie autorskiego projektu piłkarskiej edukacji, drugi zaś przewiduje szeroką profesjonalizację polskiej piłki nożnej. Zamiar ten marka realizuje poprzez współpracę z Trenerami oraz Klubami. Agencja analityczno-doradcza została założona przez Marcina Gabora http://www.trainerpro.pl/index.php?id=o-nas , trenera i analityka taktycznego. W przyszłości firma zamierza także świadczyć usługi w innych krajach Europy.
Zgodnie z powyższymi słowami, niezwykle ważny przymiot działalności marki TrainerPRO stanowi czynnik edukacyjny. Przedstawianie prawidłowego rozumienia i postrzegania piłki nożnej, prezentowanie właściwego pojmowania skomplikowanych zależności futbolowych, jak również analityczne podejście do tej dyscypliny sportu, należą do kanonu ideowego agencji http://www.trainerpro.pl/index.php?id=idea. Traktowanie strategii, taktyki oraz organizacji gry jako najważniejszych aspektów piłki nożnej to kolejne wartości, uznawane przez markę TrainerPRO za najwyższe z możliwych w futbolu.
Kompleksowa oferta agencji wspiera wielostopniowy rozwój Trenerów http://www.trainerpro.pl/index.php?id=o-nas – wszystkich klas rozgrywkowych oraz grup wiekowych. Specjalnie dla szkoleniowców został przygotowany autorski program pod nazwą „Edukacja według TrainerPRO” http://www.trainerpro.pl/index.php?id=edukacja_trener–w_wed–ug_trainerpro, cechujący się licznymi systemowymi rozwiązaniami, służącymi poszerzaniu wiedzy oraz profesjonalizacji pracy szkoleniowej. Prócz motywu przewodniego pod nazwą „edukacja oraz profesjonalizacja pracy Trenerów”, marka TrainerPRO wspiera szkoleniowców w znalezieniu odpowiedniego Klubu (a także Akademii czy Szkółki piłkarskiej), poszukującego Trenera o profilu dopasowanym do charakterystyki konkretnego szkoleniowca. Agencja analityczno-doradcza zbudowała ofertę na zasadzie komplementarności. Z tego powodu, świadczenia właściwe zostały poszerzone o „Usługi Partnerskie”, wpływające na podniesienie poziomu szkoleniowych działań oraz dbające o interesy osób wykonujących tę profesję. Na bazie współpracy, Kancelaria Radcy Prawnego Dariusz Laszczyk zyskała status oficjalnego Partnera marki TrainerPRO i znalazła się w gronie podmiotów świadczących wspomniane „Usługi Partnerskie”.
Jednym z ważniejszych kroków, rozpoczynających współpracę Trenera z marką TrainerPRO, jest rejestracja w bazie danych agencji. Proces ten opiera się na wypełnieniu szczegółowego Arkusza Informacyjnego. Dzięki obecności w bazie danych, szkoleniowcy mogą korzystać ze wszystkich usług agencji, przystąpić do programu „Edukacja Trenerów według TrainerPRO”, istnieje w przyszłości szansa na polecenie Trenera do Klubu szukającego szkoleniowca o określonym profilu, zyskują mnóstwo przywilejów oraz rabaty na pełen zakres świadczeń.
Marka TrainerPRO pomaga także w pełnej profesjonalizacji oraz wielopłaszczyznowym rozwoju Klubów http://www.trainerpro.pl/index.php?id=kluby. Niezależnie od szczebla rozgrywkowego. Wyznaczenie filozofii oraz Profilu Klubu to najważniejsze działania, zmierzające w kierunku opracowania długofalowej koncepcji, realizowanej na podstawie precyzyjnie zaprojektowanej strategii. Budowa struktur klubowych, z pionem sportowym na czele, stanowi następny niezwykle istotny krok na drodze do stworzenia silnego podmiotu. Prócz odpowiednich struktur oraz procedur, agencja TrainerPRO może przedstawić propozycje konkretnych projektów, które w szerokiej perspektywie wpłyną na trzy kluczowe obszary funkcjonowania Klubu – standardy organizacyjne, harmonijny i szeroko rozumiany rozwój sportowy, a także poprawę fundamentów ekonomicznych. Marka oferuje także „Kompleksową profesjonalizację Klubu”, polegającą na wdrożeniu strategicznego przedsięwzięcia o charakterze długofalowym, zbudowanym według systemu naczyń połączonych.
Agencja może wykonać też szereg ekspertyz. Mowa o analizie taktycznej oraz personalnej. Istotne miejsce w kooperacji z Klubami zajmuje procedura wyszukiwania, weryfikacji, zatrudniania szkoleniowca oraz oceny pracy od chwili podpisania umowy. Stworzenie Profilu Trenera, Zdefiniowanie Kryteriów Wyszukiwania, Polecanie Trenerów z bazy danych TrainerPRO, Weryfikacja zewnętrznych kandydatur, Ewaluacja pracy Trenera oraz inne świadczenia, połączone z czynnikami koncepcyjno-strukturalnymi, mają za zadanie zmieniać Kluby piłkarskie.
Jeden z nadrzędnych celów marki TrainerPRO przewiduje wprowadzenie do polskiego słownika piłkarskiego terminu „Planowego doboru Trenerów”. Planowego, czyli według ściśle określonych kryteriów, skorelowany z Profilem Klubu i pomysłem na długoletni sportowy rozwój. Obecnie, niestety, angażowanie szkoleniowców odbywa się w 90% sytuacji absolutnie nieprofesjonalnie, na zasadzie przypadku, polecenia, względnie ostatnich wyników. A Trener to nie wyniki, tylko kilkadziesiąt innych aspektów. Agencja chce przekonywać Kluby, aby wyszukiwały szkoleniowców na podstawie konkretnych, detalicznych wymogów, ale również weryfikowały szkoleniowca w sposób merytoryczny. W tym celu oferta „Dla Klubów” zawiera wiele punktów, służących właśnie dokładnej ocenie kandydatów. Postępując zgodnie z zasadami marki TrainerPRO, Kluby zyskają pomysł na drużynę, na aspekt sportowy, a do tego otrzymają świetnie dopasowanego Trenera. Agencja analityczno-doradcza zamierza również edukować włodarzy klubowych w kontekście odpowiedniego rozumienia pracy szkoleniowej, jej specyfiki, długofalowego charakteru oraz modelu oceny Trenera i jego działań. Wtedy szkoleniowcy będą mieli większy komfort pracy, wydłuży się średni czas spędzony w jednym Klubie, co stanowi podstawę kompleksowego rozwoju zespołu. A w Klubach nastąpi szansa na progres drużyn, doraźny oraz perspektywiczny, zaś niewątpliwie zostanie zachowana ciągłość szkoleniowa.
Pomysłodawcą przedsięwzięcia, założycielem firmy oraz osobą zarządzającą jest Marcin Gabor – Trener, analityk piłkarski, który w kilku klubach pracował również jako Dyrektor Sportowy. Na początku związany w roli Trenera i Dyrektora Sportowego ze Skrą Częstochowa. Wkrótce został Drugim Trenerem GKS-u Katowice, będąc także człowiekiem odpowiedzialnym za wprowadzenie jednolitego systemu szkolenia w pierwszym i drugim zespole, jak również twórcą działu scoutingu. Potem przyszedł czas na funkcję Drugiego Trenera Cracovii, łączoną ponownie z wdrażaniem jednorodnego systemu gry w drużynie rezerw. Trener Gabor opuścił „Pasy” po awansie do Ekstraklasy, zaś niebawem został mianowany na Pierwszego Trenera oraz Dyrektora Sportowego Stali Sanok. W rejestrze klubów widnieje jeszcze Miedź Legnica, w której to wypełniał zadania drugiego szkoleniowca. Trener Gabor przez wiele lat współpracował także jako analityk taktyczny i scout z niemieckimi klubami. Swego czasu, prowadził pierwszą w Polsce agencję scoutingowo-analityczną o nazwie ScoutingPRO. Od wielu lat prowadzi unikatowe warsztaty piłkarskie pod hasłem „Piłka nożna – poznaj ją od nowa”, podczas których przedstawia swoją filozofię piłkarską, objaśniając też szczegółowo zagadnienia strategii, taktyki oraz organizacji gry. Marcin Gabor jest ponadto autorem fachowych publikacji z zakresu taktyki piłki nożnej oraz ekspertem w różnych stacjach telewizyjnych. Przez wiele lat komentował też mecze Bundesligi w telewizji Sportklub.
Zachęcamy do korzystania z usług marki TrainerPRO oraz do korzystania z usług naszej Kancelarii Prawnej.