Czy zastanawialiście się kiedyś jaki wpływ na otaczający świat może mieć jedna drużyna piłkarska ?
Przykład FC Barcelony dobitnie pokazuje, że oddziaływanie tego klubu widoczne jest np.: w turystyce Hiszpanii (większa liczba odwiedzających), sztuce, dumie narodowej, technice gry innych zespołów piłki nożnej z całego świata, wartości marek poszczególnych zawodników stanowiących część tego zespołu, wzroście PKB Hiszpanii (FC Barcelona i Real Madryt łącznie pośrednio lub bezpośrednio odpowiedzialne są za 1% PKD tego kraju !), PR czy promocji kraju i konkretnie tego regionu z którego drużyna pochodzi.
W dniach 23 – 25 sierpnia już po raz kolejny uczestniczyłem w EdduCamp prowadzonym przez Mateusza Grzesiaka. Były to 3 dni pełne wiedzy i networkingu.
Moduły szkoleniowe dotyczące m.in.: cech psychomotorycznych, war managementu, networkingu, humanitaryzmu i etyki, skryptów rodzinnych, kreatywności, modeli marketingowych oraz technik negocjowania.
Wśród uczestników osoby z pierwszej 100 najbogatszych Polaków.
Kilka sesji networkingu i wiele analogii do biznesu sportowego.
Świetnie spędzony czas, który przełoży się na moje kolejne działania w środowisku piłkarskim.